menuordersearch
keyhan.websiteir.com

آرشیو اخبار صفحه یک ,

نقد و بررسی دفاتر کاری تجاری نقد و بررسی دفاتر کاری تجاری استفاده از صفحه چند تکه که با قویترین اتصالات کانکتور به یکدیگر فیکس شده اند و قرار دادن مجموعه این صفحات بر روی سه عدد باکس به عنوان پایه، طرح و نمای خاصی به این محصول بخشیده است. یکشنبه بیستم خرداد ۹۷ اپلیکیشن‌ فتوشاپ برای آیپد پرو آماده شد اپلیکیشن‌ فتوشاپ برای آیپد پرو آماده شد تعداد زیادی از طراحان و گرافیست‌ها مدت‌هاست منتظر روزی هستند که بتوانند ویرایش عکس و کارهای گرافیکی خود را روی «آی‌پد پرو» (iPad Pro) انجام بدهند. حالا می‌توان گفت که تا رسیدن آن روز مدت زمان زیادی باقی نمانده است. یکشنبه بیستم خرداد ۹۷ تاثیر موسیقی در محیط کار تاثیر موسیقی در محیط کار هنوز پژوهش‌گران و روانشناسان نتوانسته‌اند پاسخی صریح برای این پرسش بیابند که تاثیر پخش موسیقی در محیط کار مثبت است یا منفی. یکشنبه بیستم خرداد ۹۷ راز یک استارتاپ‌ موفق چیست؟ راز یک استارتاپ‌ موفق چیست؟ دره‌ی سیلیکون (Silicon Valley) در نگاه بسیاری از افراد، جایی است که انبوهی از نوآوران برای ثروتمند شدن به آن‌‌جا می‌روند. یکشنبه بیستم خرداد ۹۷ تا سال 2030 همه ما ربات خانگی داریم تا سال 2030 همه ما ربات خانگی داریم شرکت های موفق در سال های اخیر پی به ارزش و اهمیت دکوراسیون مدرن و کاربردی و نقش آن درموفقیت خود برده اند.
همین امر باعث شده است تا افراد مختلف با الگوبرداری از شرکت های موفق به فکر ایجاد دکوراسیون مناسب و کاربردی در محیط کار خود شوند.
دوشنبه بیست و نهم شهریور ۹۵
جنگ تو را می‌خواند (نقد و بررسی چرخ‌های جنگ : نسخه‌ی نهایی) جنگ تو را می‌خواند (نقد و بررسی چرخ‌های جنگ : نسخه‌ی نهایی) مجموعه بازی‌های چرخ‌های جنگ (Gears of War) به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کنسول ایکس‌باکس 360 به‌حساب می‌‌آیند. دوشنبه بیست و نهم شهریور ۹۵